fredag 16. desember 2011

16.desember





Julepakker, julemat, julebrus, julegodterier, juleminner, julekort, julebrev +++ Alt dette skal man ta vare på; enten i fysisk eller psykisk stand... Men hva skjer om man ikke klarer å opprettholde noe av dette... Da blir det som et korthus; ta bort et kort og da vil du se at korthuset faller sammen...

Men det viktigste for meg er ikke å bygge et korthus; jeg vil gjerne at kortene skal være der de skal være, og da må man jobbe med å få det slikt man vil ha det. Jeg ser frem mot julaften; mest for at jeg har fri og kan gjøre omtrent hva jeg vil :) Være sammen med venner og andre kjære mennsker :)

La oss da heller ta vare på de menneskene som ikke har så mye; for mange betyr bare et smil nok; det handler om å bli sett, få hørt et 'hei og ha en fin dag'... Det er ikke så mye som skal til...

Ha en fin førjulstid selv om julestresset kanskje nærmer seg for undertegnede... Men hun velger å ignorere det og sette det på 'mute' :o)

2 kommentarer:

  1. Så sant så sant:-) alt ligger i hvordan man tar ting, har jeg funnet ut. Om man lar seg bli stressa eller ikke... Ta det fra ei som har stressa i mange år: det finnes masse i rundt juletider som ikke behøver å være stressende!

    SvarSlett
  2. Line: Ikke sant... E mye bedre å ta ting som de kommer selv om det er skjitvanskelig... Man behøve ikke å stresse...

    SvarSlett