søndag 7. august 2011

Vognteppe/babyteppe med struktur

Da var barselgaven ferdig og jeg må si meg meget fornøyd med teppet. Det var fint i hvitt, men også fint i turkis; mon tro hvordan det blir i rosa...? ;) Iallfall så håper jeg lille Marius blir fornøyd...

Vognteppet/babyteppet i struktur ble strikket i rundpinne størrelse 2,5 og 3. Garnet jeg brukte var Mandarin petit; farge 6705 (turkis) Denne turkisfargen er en varm farge syns jeg; ble ikke for skarp; bare se her...
Tata.... no e teppet ferdig... :)

Strukturen vises i teppet...

2 kommentarer:

  1. For ett utrolig vakkert teppe!
    Lekker farge, og utrolig flott mønster.
    Imponerende stykke jobb :)
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg ♥
    Selve hjerte-esken ble innkjøpt, og var "papirpose"-brun når den kom i hus ;)
    Jeg har malt den i hvitt og sprayet med chalkboard glimmer mist i rosa, deretter pyntet den :)
    Ha ei fortsatt super uke,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  2. :) Tusen takk :)
    Ah jeg skjønner... Har begynt å fått noen ideer og da er det kjekt at andre forklarer hvordan det ble gjort :)

    Ha ei fin uke du også :) og takk for besøket :)
    Håper det er ok at jeg la til bloggen din over de jeg vil følge :D

    Klem fra Else-Jorun

    SvarSlett