onsdag 22. desember 2010

Adventskalender, dag 22

Ja, da er det to dager igjen til jul og to luker igjen av denne kalenderen. Idag tenkte jeg at jeg skulle bruke luka mi på nettsteder jeg bruker titt og ofte... :)

1. Blogspot.com... Det er jo her bloggen min er og det er kjekt å bruke bloggen som både dagbok og vise frem ka man har laget. Blir jo som et skrytealbum også :) Samt for å stikke nesa innom vennene mine sine blogger... :)
2. Hotmail.com... Mailen min som sjekkes ofte... :) Kan ikke leve uten... :)
3. Facebook.com... Jeg trodde aldri at jeg skulle finnes på facebook, men den gang ei... Nå virker det som om jeg bor der... Hehe :) Men må innrømme at det er kjekt å ha for å holde kontakten med venner som bor langt unna... :)
4. VG.no... Nyheter må man lese... :)
5. Hitra-froya.no ... Nyheter hjemmefra må man også lese... :)
6. Adressa.no... Nyheter fra Sør-Trøndelag må leses også... :)
7. Ildivo.com... Må holde seg oppdatert på nyheter om plateslepp og turneoversikt... men venter på en oppdatert side... Sist jeg var innom så hadde de oppussing på siden...
8. Youtube.com... En meget genial side... Både for film, musikk og tv :)
9. Google.com... Min kjære søkeplatform... :)
10. Dagbladet.no... Nyheter må man lese, også her... :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar