tirsdag 21. desember 2010

Adventskalender, dag 21

3 dager igjen til julaften og jeg tror jeg er i havn med alle julegavene... tror var vel det rette ordet... :o)

Dagen idag blir konsentret om de personene jeg gjerne skulle ha møtt... Men det spørs om jeg hadde klart å sagt noe vettugt eller bare stirret og smilt noe så alldeles tåpelig... Og hadde glemt å tatt med meg penn, papir og kamera... ;o)

10 personer som det hadde vært en STOR drøm å møte:

1. Alan Rickman... En av de store britiske skuespillerene som har et spesielt smil, latter og ikke minst øyne... Denne mannen fasinerer meg veldig...
2. Ryan Giggs... Denne mannen har jeg hadd sansen for helt siden jeg ble introdusert til Manchester United... Har en drøm om å eie en ManUtd spilleskjorte med hans nr og etternavn bakpå.
3. Urs Bühler... *smelt* Den kjekkeste sveitseren jeg vet om(spesielt i jeans, t skjorte og skinnjakke) og har en stemme som det er til å få frysninger av... :o)
4. Simon Cowell... Englands andre store stjerne... Har digga han rått siden American Idol for leeeenge siden.... ('when you sang the song, I was thinking of what I should have for dinner...')
5. Colin Firth... Englands tredje store stjerne... Denne mannen er så ubeskrivelig kjekk, flink er han til å spille i filmer også... :) Det er slik at ser jeg en film som han er med i så må den enten sees eller kjøpes... ;o)
6. Barack Obama... Denne mannen har karisma og sjarm så det holder....
7. Peter Facinelli... Spiller Dr.Carlisle Cullen i Twilight saga og fy fjela for en mann.... :) Han har sjarm og er det man kaller en grepa kar :o)
8. Niel Amstrong... Syns det er så fasinerende at han har vært på månen, så jeg skulle ønske han kunne fortelle hvordan det var å se verden fra månen... :o)
9. Kong Harald... En flott mann som representerer Norge på en god måte. Han har en historie som virker kjempespennende og skulle gjerne ha fått audiens hos han for å spørre om mangt og meget... :o)
10. Hugh Grant... Siden jeg så han spille i 'fire bryllup og en gravferd' har jeg hatt sansen for han.. Englands fjerde store stjerne... :)



Hummel og kanari kan man si denne luken handler om men moro lell.... :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar