lørdag 4. april 2009

Ut på tur og reisefeberen herjer .... Den store reisedagen nærmer seg... :)

Alle som skal ut og reise kjenner det kribler i magen og fingrer samt hodet glemmer av ting som helt sikkert er viktig men iom du skal ut og reise, blir det uvesentlig... *hehe* Bare spør meg... Jeg har no gledd meg til denne reisen kjempelenge og no som den snart står for døra; jeg blir som en liten unge i en godteri butikk.... Iveren etter å reise med en gang er overveldende og jeg må si at jeg syns tiden har gått veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig tregt...

Men iallefall; her ser man kofferten som er pakket og nesten klar; mangler bare noen småting før den blir lukket og stengt for avreise :) Strikketøyet må være med; og har oppskrift og garn klart til babyteppet nr to; for jeg fikk vite at den lille tulla som skal få rosa babyteppe blir født om ikke så alt for lenge :) og da må man virkelig hive seg ut av strikkesirupen man har bevandret seg i så alt for lenge...


Her er mitt første stoppested etter at jeg har vært i Tromsø ikke mindre enn 7 timer... Orkanger i Sør Trøndelag. Her bodde jeg fra da jeg var lita pie til jeg gikk ut ungdomsskolen... Må hit innimellom for jeg har slekta på pappa min sin side her.

MEN så kommer den o store reisedagen; hvor man skal reise fra Trøndelagen til Paris :) Og det er noe jeg har gleda meg til siden jeg fikk konsertbilletten i hånda; samt fått booka de nødvendige billettene :) Her skal jeg treffe kjempegode venner, dra på sightseeing og shoppe litt og høre på flott musikk :)

Museé du Louvre med den kjente glasspyramiden...
Som mange sikkert husker fra filmen DaVinci Koden....


Tour de Eiffel.... Og dette håper jeg at jeg får se fra bakken og opp; ikke andre veien; fra toppen og ned... Men har hørt de sier det er en helt fantastisk utsikt når man står oppe i Eiffeltårnet og ser utover Paris. Men man har jo masse annet og se i Paris også; så jeg får se hva guiden bringer oss henn :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar