lørdag 4. april 2009

'Nesten' hjemmelaga påskepynt...

Her er de retropåskekyllingene :) De ble jo knæsje da men dog jeg lurer litt på hva påskeharen har og si til slike påskekyllinger... Er jo ikke av den normale varianten vi kjenner; de gule og runde... :)

Disse som henger her på veggen er slike 'bead hens' og er kyllinger med ekstra pynt. Er selvsagt kjempemoro og lage slikt; for dorull kyllinger virker det som om har gått ut på dato...

Men det får man jo til å spekulere på hvorfor iall verden det ikke lages bare gule kyllinger; er det ment som en god ting og ha flere farger kyllinger; skjønt jeg leiter enda etter den grønne KIWI påskekyllingen som jeg så på reklamen for noen år tilbake... har til dags dato ikke klart og finne en enda som har mitt navn skrevet på kyllingen... Men jeg gir ikke opp :) Her skal man leite til man finner :)
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar