lørdag 6. juni 2009

Mai kom og gikk, og no e juni her.... Og den brakte forandringer med seg


Midnattsola i mai :D
************************************************************************************

Ser jeg virkelig ikke har oppdatert bloggen min på over 1 mnd.... men mye skyldes det og det er mye en skal klare og presse inn i en dag; ei helg... og det man har tenkt å gjøre, det får man ikke tid til for det kommer hele tiden nye ting som man må gjøre... Som Albert Åberg sier 'Skal bare, skal bare....' Jeg tror jeg har vært i en slik verden som han den siste tiden hvor jobb og mye annet har blitt prioritert....

Bilder skal ut på bloggen ( mitt yndlings motiv; midnattsola... Men skal bare få gjort ferdig de 'små' prosjektene mine først...) Og de er det ikke få av skal jeg love deg... Men så langt så har det gått greit og det er ikke på måte hvor mye en har samlet på så kort tid (les 3 år... ) og noe blir tatt vare på mens noe blir så alldeles ikke tatt vare på...

Strikkeprosjektet mitt kan jeg med stolthet i stemmen si at jeg er ferdig med; men jeg har fått assistanse med dekorering så det har jeg ikke her, men når det kommer, så blir det tatt bildet av og blogget :) 'det var en gang en ....' hehe ja no kan dere lure.... :D

Det som er flott med alt dette er at jeg begynner og få oversikten over hva jeg har, hva jeg trenger og hva jeg ønsker meg til bursdagen min og til jul :) *hallelujah...* men skal bare få skrevet det ned når jeg har fått kommet meg gjennom pappeskene og bært ned søppelsekkene til søppla... Er det noe jeg har lært, om man er inne i et driv av energi, skal man bare fortsette og vips så blir man ferdig :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar