søndag 1. februar 2009

the answer my friend is blowing in the wind... or was it out on the ocean... I wonder...

Ja... da var uværet over oss igjen da... Men denne gangen så knaker det og knirker det noe skikkelig i veggene slik at man skulle virkelig tro at man skal ut og fly. Men jeg håper da virkelig at det får man slippe; for en slik overraskelse vil jeg slippe for jeg liker helst og holde beina mine ganske så pent planta på jorda.

Vil uværet bare komme med regn og mildvær eller vil det faktisk snu og komme med skikkelig ruskevær og mer snø? Hmmm jeg håper virkelig at snøen vil slutte og komme nå; for vi er jo i februar og februar er jo bare en dag gammel...

Men jaja man får vel bare vente og se hva som skjer... for her skifter været like fort som jeg skifter klær... HEHE....

*blåsbortvaskepott*

1 kommentar:

  1. Med sånn vinnelykke som du har , så må du jo ønske frost når du skal ut å lufte "strikkedyret" ha ha. Melder foresten masse frost, må få tak i garn fort fort!

    SvarSlett