fredag 19. desember 2008

Rydde, pakke, vaske---Hmm e det her som kalles reisefeber???

Hmm ja det e jo tid for å pakke, sjekke at alt e med... Men her sitt æ og sulle... Tenkte æ sku få oppdatert bloggen min sånn rett før æ reise sørover og kem vet, kanskje æ sjer asfaltreinen som utforske den snøbekledde veien... *hehe* Men når det e sagt så må æ vel kom mæ igang med det som ska gjøres her for ellers så bli det kjipt og vær mæ imorra tili når æ ska springe fra sted til sted i leiligheta...

Et lite utdrag av nån bilda æ har tatt i den her uka.... OG da va æ ferdig med den oppdateringa før jul :) så får vi sjå korsn det her bli i jula, om æ får det å poste nokka.... :) Æ må vel hive mæ rundt og få vaska koppa, pakka kofferten og kanskje får æ en eller to tima med søvn... hehe OM æ e heldig...

Her sjer dokker to lua og et teppet :) De ska no EINDELIG få treff eieran sine :) og æ glede mæ kjempemasse te å gi dæm det :)

Litt julepynt må man ha også; sjøl om man itj har pynta helt te jul... Men når det e sagt så kan vindusmalinga brukes te å klistre på speilan også :) Istedet for at de ska heng på juletreet ... :)



Under her no så sjer du eit knappe bilda som e tatt like før det bli skumring og mørket kjem og dekke tell sollyset... Syns himmelen fekk utrolig vakre farga og man bli jo helt stum jo når man står og studere fargan og korsn resten av plassen bli med slike farga...




1 kommentar:

  1. Du eg trur du må lære meg å strikke eg...
    Tar du å kommer ned med strikkepinnanen og oppskrifta og lærer bort eller?
    Eg vil å lage så fint teppe fks, men eg kan jo ikkje strikke så...*sukk* Det eg holder på med e jo ingenting det...
    Litt missunelig sia du kan strikke nå ja absolutt...

    SvarSlett