onsdag 17. juli 2013

Ommøblering på en solskinnsdag.....!

Fikk plutselig et innfall om å rydde og ordne i stua mi; den er ikke stor men ganske riktig så meget sjarmerende :o) Plutselig var jeg i gang med vasking og ommøblering... Morsomt, for jeg ville få hengt opp noen saker jeg har kjøpt brukt og fått :o) Så sola fikk være sol mens jeg var inne og surra... Var på bruktbutikken igår og da fant jeg noen hyller fra Ikea som kunne se ut som om det kunne passe perfekt på veggen! Og gjett om, det gjorde de... :)







Jeg var også så heldig og få en skatt fra ei god venninne *hjerte* og den passa jo helt perfekt ute i gangen, som jeg hadde håpa på!!!

Og jeg fikk en annen skatt fra ei anna god venninne :) Hun mente den passa perfekt til meg; og det har hun jo helt rett i ;o)


'One may fall in love with many people during the lifetime. When you finally get your own happiness, you will understand the previous sadness is kind of treasure which makes you better to hold and cherish the people you love'





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar