torsdag 22. januar 2009

Bilder som snakker...

Har lenge lurt på om det faktisk går ann... Men de sier jo det de som kan kunst at bilder sier mer enn 1000 ord... Og for meg er det sant... :) Jeg kan drømme meg bort i bilder og omtrent reise meg langt bort i de; og hadde det vært mulig hadde jeg hoppet inni bildet og blitt der en stund slik at jeg kunne ha gjenopplevd de øyeblikkene jeg fikk se da bildene ble tatt... Disse bildene er tatt hjemme på Titran, Frøya en kystperle uten sidestykke :) Det finnes ikke noe bedre enn og høre bårene bråke mot steinene ute mot havet eller se sola gå ned i havet eller høre nordavinden herje med veggene på det mange hundre år gamle huset vi bor i på Hjellholmen. Alt er bare meget sjarmerende.





2 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig bilder du tar...

    Når du kommer deg sørover så må jeg nok ta deg med på hobbykveld så du kan scrappe noen av disse bildene ;)

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ der var det mange fotomotiv!
    Å sola fikk æ å se, flotte bilder!
    Snakkes!

    SvarSlett